dinsdag 20 januari 2009

Jongenskaart


Dit keer maar weer eens een jongenskaart gemaakt. De stempel is van ollyfant van Kars..een hele leuke nieuwe stempelserie. Ik had hem al een paar keer in de bladen gezien maar vandaag lag hij dan in de hobbywinkel. Ik heb hem ingekleurd met Derwent potloden. De klimopblaadjes vond ik nog ergens in een laatje en die heb ik er ook maar bijgeplakt. Ik vind het nog steeds moeilijk om voor jongens een kaart te maken..ik vind gauw iets meisjesachtig..maar goed ik vindt deze wel weer aardig gelukt..al zeg ik het zelf(haha)

5 opmerkingen:

Riet zei

wat een prachtig kaartje.
en een super stempel.

liefs Riet.

akkina van steen zei

hele mooie kaart en mooie kleuren!
groetjes Akkina

nora zei

Leuk kaartje janet!Groetjes Nora

Marga zei

Nou hij is goed gelukt hoor.
Gaaf jongenskaartje!

Groetjes Marga

Unknown zei

wat een mooie kaart janet,ik heb de stempels ook,maar nog geen tijd gehad om ermee aan de slag te gaan.
ik heb een award voor je op mijn blog.
Groetjes emilie