maandag 16 november 2009

Kado envelopje

Wij hadden een feestje en daar nemen we natuurlijk een envelopje mee naar toe..maar ja..ik als knutselmiep kan natuurlijk niet met een kaal envelopje aankomen..daar krijg ik meteen kommentaar op hihihi
Daarom heb ik deze gemaakt. Het voorbeeld komt van de Hema...ja...daar kun je kadopasjes kopen waar een bedrag op staat en die word dus in zo`n envelop verpakt. Dit bracht mij dus op dit idee om er een na te maken van een leuk papiertje van BoBunny en een stempelafdrukje van Forever Friends. Natuurlijk weer wat bloemetjes en een kantje en een rijtje pareltjes.
Hier zie je de binnenkant waar dus in het midden een soort pasje zit (bij de hema) maar ik heb daar mijn eigen pasje in gestopt met een paar eurootjes ertussen.
Het sluit met een klittenband rondje. Volgens mij vonden ze hem erg leuk...en ik moet zeggen wij vonden het feestje erg leuk!!!
Bedankt voor het langskomen en tot gauw,

27 opmerkingen:

Jolara zei

wat een leuk idee, heel gaaf !

Creatieve handgemaakte kaarten zei

Fantastisch zeg!

Groetjes Ida

M@rtine zei

Leuk ide Janet en ze blijven geweldig he die FF beertjes!!

Liefs Martine

Karin zei

hee gaaf. Ik moet voor de kerst nog wat waardebonnen in een kaart of wat ook verpakken. Dit is een super idee...

Anneke zei

Wat een leuk envelopje is het geworden!
Groetjes Anneke

creacora zei

Wauw wat een mooie enveloppe heb je gemaakt ik heb hem ook eens gemaakt via de club van Tiets ,ik vind hem prachtig al een kado-tje op zich laat staan dat er ook nog wat in zit !!

Corinde's Creations zei

Geweldig idee en prachtig gemaakt.

Groetjes, Corinde.

Loes Oorschot zei

Schitterend!!

Groetjes, Loes

Jacqueline (Sjakkie) zei

Super gaaf, echt heel mooi!
Groetjes van Jacqueline

Bianca zei

Wat geweldig!! En weer zo super mooi afgewerkt.

Ilonka zei

Whow Janet wat een schitterend envelopje. En wat een prachtig papier heb je ervoor gebruikt.

liefs Ilonka

Ilonka zei

Whow Janet wat een schitterend envelopje. En wat een prachtig papier heb je ervoor gebruikt.

liefs Ilonka

*Ellen* zei

whow dat is een super gaaf idee en ook heel origineel toppie hoor

Jeanet van der Lee zei

Hey naamgenoot, wat een prachtige enveloppe is dit zeg! Moet ik ook nog eens gaan proberen, dan wordt geld geven als cadeau vast veel leuker!

Angelique zei

super kadootje heb je gemaakt janet!! leuk hey dat je zo eigenlijk van alles na kunt maken in je eigen stijl!!

m@deliefjuh zei

helemaal gaaf! en een leuk idee

Corry zei

Hoi Janet
Dat heb je erg mooi gedaan.
Hij is supers.
Hugs Corry

Janny zei

woooooow Janet wat gaaf!

Anoniem zei

Wat heb je dat weer schitterend gemaakt,echt heel mooi!!!

Judith zei

Wat een mooi kadootje! Dat zal vast wel in de smaak zijn gevallen.
Groetjes Judith

Riet zei

Ohhh wowww Janet,wat heb je dat weer prachtig gemaakt meis.
De stempel vind ik ook zo lief.

Liefs Riet.

Anja zei

Echt een mooi envelop en wat een leuk idee.Probeer zekers een keer na te maken.Gr Anja

tanja zei

super zeg en leuk zo om te geven ook
gr tanja

Trudy zei

Janet wat een prachtige kadootje.
Groetjes Trudy

Sandra zei

Super Janet !ik heb t patroontje ook nog liggen maar nog niks mee gedaan...

mildred zei

wauw!! wat een leuk idee!! erg mooi!

groetjes mildred

Unknown zei

Wat een leuk idee Janet.
Ziet er heel lief uit.

Groetjes Suze