vrijdag 13 november 2009

Vintage Kerst?


Okee ik heb dus geprobeerd om een "vintage"achtige kerstkaart te maken. Ik zie die stijl overal op de blogs en ik vind het erg mooi. Dus ik dacht laat ik het ook eens proberen en dit is het geworden. Ik heb er een pocket van gemaakt. Het plaatje is van marianne design net als het blauwe papiertje. Verder heb ik het kerstliedje van marianne design (tekstje) gebruikt en ik heb er wat kant en bloemen en een opgerold briefje op geplakt. Binnen in zit een label waar je nog wat wensen op kan schrijven. Ik ben heel benieuwd wat jullie er van vinden..., Ooh ja ook heb ik nog de randjes met een beetje goud bewerkt en een aantal randjes geschuurd om het wat ouder te laten lijken.
Fijn weekend allemaal en tot gauw,

17 opmerkingen:

Janny zei

wooow het is je supergoed gelukt!

Anneke zei

Wat een prachtige kaart echt heel erg mooi.

Groetjes Anneke

Angelique zei

wuuw wat goed gelukt zeg, prachtige kaart meis!!! Ik durf me er ook niet goed aan te wagen, vind het een hele mooie stijl maar ben bang dat ik steeds te veel op mijn kaart gooi...... Jou is het super goed gelukt!!

m@deliefjuh zei

mooi gemaakt hoor

Loes Oorschot zei

Heel goed gelukt Janet! Ik vind het een schitterende kaart!

Groetjes, Loes

scrapgirlmarianne zei

Heel mooie kaart zeg!

Groetjes Marianne
ps er staat wat op mijn blog voor je ;)

Anja zei

Hij is echt super mooi.En het plaatje prachtig.Gr fijn weekend Anja

*Ellen* zei

whow hij is heeeel goed gelukt vind hem schitterend mat al die details, en zie ik het goed dat je een nieuwe foto van jezelf hebt, hele leuke foto

Creatieve handgemaakte kaarten zei

Hoi Janet,

Wat een prachtig kaartje zeg!

Groetjes Ida

Trudy zei

Ik vindt het geweldig!!
Groetjes Trudy

Karin zei

Ja super Janet. Dit is ook wel iets voor jou...

Unknown zei

Hoi Janet

Wat een prachtige kaart, heel erg mooi.
Gefeliciteerd als Disigner, ik meld me gelijk aan als je volger want we zullen elkaar nu in blog land vaker tegen komen.

Groetjes Suze

M@rtine zei

Oh ik vind het een mooie kaart geworden helemaal in vintage stijl!

Ik wens je een fijn weekend,
Liefs Martine

♥ Sonja Bekker ♥ zei

WoW`s heel mooi zeg!! `n echte Vintage,en idd je komt het overal tegen,maar het is dan ook erg mooi ik heb me blog zo genoemd.

Liefs Sonja

ps,ik ga je volgen hoor:)

Jacqueline (Sjakkie) zei

Hij is echt schitterend, het gaat je goed af! Super mooi.
Groetjes van Jacqueline

Corry zei

Wat een mooie kaart janet.
Hugs Corry

Bianca zei

Het is een schatje geworden. Heel mooi gemaakt. En die bloemenpracht vind ik ook geweldig.