woensdag 30 december 2009

it`s your special day

Een kaart met papier van 29Market Street. De stempel is van Elisabeth Bell en ik heb haar ingekleurd met distress inkt. Het hartje is een stempel die ik met een beetje distress inkt heb gekleurd en toen met glimmer mist bespayt. Verder heel eenvoudig gehouden met een muziekpapiertje er achter en wat bloemen. De rand heb ik nog wat gerafeld.
Bij deze wil ik jullie ook nog even vertellen dat de winkel uit mijn vorige bericht GESLOTEN is.
Dan wil ik ook nog iedereen een goede jaarwisseling wensen en een productief hobby 2010!!
tot volgend jaar, hihi...
Liefs,

11 opmerkingen:

Mirjam zei

Hallo Janet,

Wat een supermooie kaart.

Ben nu aan de knutsel. Een kalender aan het pimpen.

Groetjes Mirjam

creacora zei

hoi Janet een schitterende kaart weer leuke details !!!
ook al de goede wensen voor jou in 2010 ! liefde ,gezondheid , geluk en creativiteit !!!
groetjes Cora

Marley zei

super mooie kaart.. mooie kleuren, en je hebt de stempel erg mooi ingekleurd.. De bloem ziet er prachtig uit. een hele fijne jaarwisseling toegewenst voor jou en je familie.xxMarley

Anneke zei

Een plaatje, de kleuren zijn ook weer zo mooi.

Groetjes en een hele fijne jaarwisseling gewenst

Groetjes Anneke

Alina zei

prachtig kaartje, Janet!
alvast een fijne jaarwisseling en een gelukkig en gezond 2010!
groetjes, Alina

Jacqueline (Sjakkie) zei

Je kaartje is weer super mooi!
Ik hoop dat je ons volgend jaar ook van die prachtige kaartjes gaat laten zien.
Fijne jaarwisseling!
Groetjes van Jacqueline

Bianca zei

Je kaartje is weer prachtig geworden. Dat muziekpapier vind ik helemaal geweldig.
Fijne jaarwisseling.
Groetjes,
Bianca

Creatieve handgemaakte kaarten zei

Prachtig kaartje Janet!

En jij ook de beste wensen en veel knutselplezier.

Groetjes Ida

Riet zei

Wat een schitterende kaart Janet,mooie stempel en wat een mooipapier.

Fijne jaarwisseling,en een gezond2010.
Liefs Riet.xx

Angelique zei

super kaart weer hoor, en ook prachtig papier!!

Ik wens jullie een hele fijne jaarwisseling en alle goeds dat wenselijk is voor 2010!!

daantje zei

Het is een prachtig kaartje geworden zeg. Ik wens jou en je gezin ook al het goede voor 2010 en een fijne jaarwisseling.
groetjes
daantje