maandag 7 december 2009

Magnolia kerst

Ik krijg er echt geen genoeg van...
De papiertjes en de stempeltjes van Magnolia zijn ook zoo leuk!
Dit keer een beetje in het bruin.
Het stempeltje heb ik gemaskerd met een tekststempel...ook van Magnolia.
Het inkleuren heb ik met distress inkt gedaan en het kado is met Vivid! ingekleurd.
De bloemen zijn eigenlijk wit maar die heb ik met glimmer mist besprayt.
Daarop een glitterster en een rood roosje.
De swirl is ook met glimmer mist gedaan maar helaas kun je de glitters niet goed zien op de foto. Verder een veertje een touwtje met een hangertje eraan.

17 opmerkingen:

creacora zei

he gatsie alweer zo`n vreselijk



mooie kaart !!!!!!!!!!!!!

Janny zei

suuupermooi is die weer Janet!

Karin zei

Zoals altijd... ziet er weer prachtig uit!!!

Bianca zei

Hij is weer super mooi!
Groetjes,
Bianca

Sinikka zei

Weer een hele leuke kaart. Zelf heb ik het papier niet, daarom geniet ik er hier maar van.
Groetjes Sinikka

Creatieve handgemaakte kaarten zei

Hoi Janet,

Ik vind het een geweldig kaartje!

Groetjes Ida

Ilonka zei

Hoi Janet wat supermooie kaart. Toppie gemaakt!!

groetjes ilonka

Trudy zei

OHHHH Janet, wat is die leuk zeg!!!!
Groetjes Trudy

7 december 2009

Jacqueline (Sjakkie) zei

Het is weer een super gaaf kaartje, zoals altijd! Mooie kleuren en details.
Groetjes van Jacqueline

*Ellen* zei

ohh wat is die ook weer lief prachtig hoe je altijd van die mooie details maakt

Angelique zei

tjeee wat een supertje weer zeg!!

tiny zei

Hartstikke mooie kaart, alles klopt gewoon en past zo goed bij elkaar.
Schitterend!!

gr tiny

Riet zei

Ohhh Janet,wat een schitterend kaartje.
Lief tilda met dat pakket,wat zit daar in?
Zeker heel mooi papier.

Liefs Riet.

m@deliefjuh zei

sjongen! super mooi gemaakt! geweldig!

Sandra zei

Janet..wat een mooie kaartjes heb je weer gemaakt!(die hieronder ook bedoel ik..)Super !

daantje zei

wat een prachtig kaartje het papier is idd geweldig.
groetjes
Daantje

Annette zei

hallo,

Wat een mooi blog heb je en wat een geweldige creaties een plezier om naar te kijken!

groetjes Annette