zaterdag 8 mei 2010

met z`n tweetjes

hallootjes....hier nog weer een kaart van mij en wel voor het magnoliachallengeblog.
Ik wil daar ook eens een gokje wagen.
De opdracht was dat je minstens twee stempels van magnolia moet gebruiken.
Dus bij deze heb ik er een beetje een romantische kaart van gemaakt.
Ik zie het al voor me...gezellig samen met een gitaarliedje hihihi..zal mij wel niet gebeuren..mijn man houd meer van hardrock whaha niet echt romantisch...
Ik heb ze ingekleurd met distress inkt.
Het papier over het afdrukje is een nieuwe paperpad van BG.
Ik heb die opengerold zodat de afdruk te voorschijn kwam.
Verder een vaandeltje van muziekpapier zodat edwin weet wat ie moet gaan spelen (lol)
Verder nog wat plakparels en wat bloemen en glittervlinders.
Ik wens jullie allemaal een heel fijn weekend verder...

20 opmerkingen:

Anneke zei

Echt een romantische kaart, lief ze met zijn tweetjes
Groetjes Anneke

Unknown zei

wat een mooieeeeeeeeeeeeee lief met die vlinders en wat cute met zijn tweeen heel mooi gedaan fijn weekend

Liefs Nellie

Maris zei

lief kaartje heb je gemaakt voor magnolia xx

Jeanet van der Lee zei

Prachtig, en dan nog je mooie achtergrondmuziekje van je blog erbij en het feestje is compleet, haha!

Marley zei

Wat ontzettend leuk gemaakt!! Leuk zo met die 2 magnolia's! xx Marley

CARDS BY JOL AND ART BY JOL zei

Wat romantisch, zo samen.
ik vind je kaart helemaal geweldig.

Groetjes Jolande

Yvonne zei

Janet,
Wat een prachtige kaarten maak je toch! en zo supermooi ingekleurd... ik ben er weer stil van!
Dikke knuf,
Yvonne

Marianne Schut zei

Hai Janet, eerst wil ik je even van harte feliciteren met de verjaardag van je man! Hoop dat jullie een gezellige dag hebben gehad en nog een gezellige avond gewenst! Dan je kaartje.... Super gewoon, wat heb je deze twee leuk bij elkaar gezet zeg, super gedaan! succes met de challenge! Liefs, Marianne

creacora zei

wat een leuk stelletje zo met z`n tweetjes heel leuk gemaakt Janet !

Groetjes Cora

Creagea zei

Zo mooi en zo lief!!!!!
liefs Gea

*_Samantha_* zei

hij is erg mooi geworden.

Toos Awater zei

Wat een gaaf kaartje Janet heel veel succes

Groetjes Toos

m@deliefjuh zei

mooi gemaakt zeg! super lief!

Riet zei

Echt een schitterend kaartje Janet.

Liefs Riet.

Anoniem zei

Hoi Janet,na een rondje bloggen kwam ik via via bij jouw terecht.
Nou dat is geen straf,want wat een schitterende creaties maakt jij allemaal. Echt geweldig!!
ben je gelijk gaan volgen om niets van al dat moois te missen.
Dit kaartje is ook echt prachtig.

Groetjes Jannie

Bianca zei

Ik vind het een geweldige kaart.
Al ik in de jury zat, zou je direct gewonnen hebben.
Groetjes,
Bianca

Wil zei

hallo Janet,
Na dat ik je volger bent geworden ben ik even op mijn gemak je kaarten aan het bekijken. Wat maak je prachtige kaarten. Mooie kleuren en het papier is gweldig. Ik hoop dat je ook eens bij mij wil komen kijken.

Groetjes Wil

Jacqueline (Sjakkie) zei

Wat een leuk en prachtig kaartje Janet, succes met de challenge.
En nog bedankt voor de mooie verjaardagskaart, hij is prachtig!
Groetjes van Jacqueline

Unknown zei

Wat een leuke kaart janet, heel leuk zo deze twee magnoliatjes wat zullen ze een plezier hebben samen.

groetjes Suze

Mina zei

wow Karen brilliant idea with the images they work so well together...beautiful card...thanks for joining in with the Just Magnolia challenge
Mina xxx