zondag 2 mei 2010

oeps...

Hallo allemaal,
Deze kaart wilde ik eerst niet plaatsen maar ach...en klein foutje moet kunnen.
het is en blijft handwerk toch???
Jullie zullen het vast wel zien wat er fout is maar ik vond de kaart verder wel leuk geworden en wilde deze toch laten zien...
Het zijn gemaskerde magnoliastempeltjes ingekleurd met distress inkt.
Op de randjes heb ik streepjes gezet voor een soort stikselidee.
Verder nog weer wat bloemen en een tekst stempeltje.
Ik zou zeggen zoek de fout hihihi....
Verder is het hier vandaag een beetje spannend want
FC Twente kan kampioen worden....niet dat ik nu zo`n voetbal fan ben maar
toch leef je wel een beetje mee...mijn man zit er al klaar voor en is er helemaal
van overtuigt dan Twente gaan winnen...nou ben benieuwd..
Ik ga lekker aan de knutsel en hoor vanzelf wel als er gescoord wordt whahaha...
Fijne zondag verder,

22 opmerkingen:

Jeanet van der Lee zei

Een foutje, nou misschien moet je een hint geven (of natuurlijk niet), want ik zie hem echt niet hoor! Hij is heel mooi! En freubel ze vandaag maar weer, ik ga vandaag effe aan je envelopje werken, oké? Bedankt voor het jouwe, het was weer prachtig!

Paulien zei

Hi Janet,

Mooie kaart!! Wat een schatje zeg!
Heb zitten zoeken maar zie het niet, valt dus niet op!
Vind hem prachtig!
Hoe doe je dat eigenlijk met die stempels over elkaar? Zonder dat de streepjes door elkaar lopen...
Wil ook graag een banner/button van Eline toevoegen maar weet niet hoe...jij?

Fijne zondag en tja dat voetbal, bah!

Liefs

Tini A. zei

uuuiiii Janet,
your card is sooo beautiful! I love the colors on it!
Hugs
Tini

nicolet zei

Haha, net als de anderen kan ik ook niet de fout vinden...dus het zal wel meevallen dus....hihi...
Ik vind ´m prachtig geworden!!
Ook super ingekleurd!
Groetjes NIcolet

Miranda Versteeg - Atelier Negen zei

Hoi Janet,
Een foutje is menselijk toch, en volgens mij ziet niemand het! HIHI
Het is een super kaartje!
Groeten Miranda (www.laulijn.nl)

Angelique zei

uuhh volgens mij wil ze net opstaan aan haar handje te zien, dus geen foutje hihhii.... Schitterend weer meis en veel succes met het behale van het kampioenschap!!

Creatieve handgemaakte kaarten zei

Ja dat kan het wel zijn idd angelique!

Maar ik vind dat geen fout hoor Janet, ik vind hem prachtig!

Liefs Ida

Anoniem zei

hoi Jeanet,
ik vind er niets aan fout hoor,
echt super mooie kaart heb je weer gemaakt:)

wens je man dan maar veel succes,
want volgens mijn man en dochter wordt Ajax kampioen,
de hapjes staan al op tafel hihihihi,
en de Tv op het schakelkanaal,
maar ik moet er bij zeggen ze gunnen FC Twente het kampioenschap,
is dat nou niet erg sportief;)

ik ga lekker aan de freubel
groetjes nonna

Bianca zei

Foutje of geen foutje. Ik vind hem prachtig.
Groetjes,
Bianca

*_Samantha_* zei

Uuhmmm foutje?
Geef eens een hint hihi.
ik zie het namelijk echt niet hoor, dus dat foutjes zou vast wel erg mee vallen hihi.

ik vind hem in iedergeval erg leuk en mooi.

tanja zei

net als de anderen kan ik ook niet de fout vinden...of ze moet van hekje afspringen voor bij jou langs te gaan ahah maar is een lieverd hoor doeiiiiiii tanja

Mirjam zei

Hallo Janet,

Wat een super leuke kaart heb je weer gemaakt!!! Twente mooi kampioen super toch. Heb je lekker geknutseld?
Vandaag heb ik ook heerlijk in mijn knutselkamertje gezeten.

Fijne avond nog en bedankt voor je reactie.

Groetjes Mirjam

Marianne Schut zei

Hai Janet, ik vind je kaartje helemaal geweldig en o wat heb je hem weer prachtig ingekleurd!! Ben er jaloers op!! En dat "foutje" is je vergeven hoor, hihi! Inderdaad het enige wat ik ook zag was het handje, nou dat noem ik echt geen fout hoor! Hij is gewoon prachtig!!
Enne.... gefeliciteerd met Twente! Het zal wel feest bij jou in huis zijn, nog een gezellige avond gewenst! Groetjes Marianne

Jacqueline (Sjakkie) zei

Gefeliciteerd met het kampioenschap! Hier in huis hebben ze het vanmiddag meegevierd hoor, mijn man is voor
Feijenoord en onze buurjongen, die altijd komt kijken is voor FC Utrecht, dus absoluut geen Ajax!
Je kaartje is prachtig, zoals altijd en een fout heb ik echt niet kunnen ontdekken.
Groetjes van Jacqueline

Sylvia zei

Nou nou zeg ;) Janet, tjonge hij is toch superssssssssss gaaf!! En zo te lezen hebben vele het kleine foutje niet door hoor ;) whahaha. En zoals jij hem maak, is toch ook zoals hij hoort te zijn. Ik vind het een toppertje, leuk met het boompje geeft een echt lente gevoel!!!

Big hugs
Syl

Creagea zei

Hoi Janet,een supermooi kaartje en heb lang moeten kijken waar de fout zat nou als dat alles is...een prachtig kaartje
xxxGea

Unknown zei

Wat een schattige kaart Janet, en het foutje ik zie het niet hoor dus zal wel mee vallen.
Gefeliciteerd met fc twente.

Bedankt voor je prachtige kaart.

Liefs Suze xx

anja zei

een beauty wat je hebt gemaakt
liefs anja

Kaatje zei

prachtige kaart !!!

groetjes,
Annika

Anja zei

Ik vind hem helemaal top.Enne het foutje zie ik niet hoor.
Gr Anja;o)

Judith zei

Prachtig kaartje hoor en het foutje valt bijna niet op hoor! Het is tenslotte handwerk en een ander zal het niet opvallen behalve jezelf. gefeliciteerd met het kampioenschap van FC Twente!

Groetjes Judith

scraphobby zei

nou ik vind hem super,en zie geen fout en een blinde was blij als hij het zag.
gr marian