zaterdag 3 juli 2010

vogelhuisje

Hallo allemaal,
Ja..ik heb nog geknutseld met het warme weer hihi...scheelt dat ik bijna buiten zit met mijn buro.
Ik hoop dat jullie het nog een beetje uithouden met dit weer...pffff..ik vind het nu toch wel echt warm hoor...het is altijd alles of niets....haha...
Dit keer heb ik een vogelhuisje gemaakt.
De maten en beschrijving vind je HIER
Dit is de voorkant

En de bovenkant.
Ik laat het hierbij want ik ga snel weer naar buiten....hier in de kamer is het veel te warm.
Fijn weekend verder en tot gauw,


9 opmerkingen:

Creatieve handgemaakte kaarten zei

Wauw prachtig Janet!
Mooi papier ook.

Liefs Ida

Marianne Schut zei

Wauw Janet, wat ziet dit er weer super uit, prachtig papier ook! Groetjes Marianne

Riet zei

Schitterend gemaakt Janet.

Liefs Riet.

marina zei

Hoi Janet

Prachtig ,

groetjes Marina

♥ Sonja Bekker ♥ zei

Geweldig Janet
Enorm leuk bedacht zo
en je papier vind ik prachtig!

Wat doet dat toch ook een hoop hè.


Lieve groetjes
Sonja

*Ellen* zei

prachtig huisje met dat vrolijke papier

tanja zei

prachtig huisje met dat vrolijke papier ook gr tanja

Jacqueline (Sjakkie) zei

Wat een prachtige creaties Janet, super mooi!!
Groetjes van Jacqueline

Sylvia zei

Hoi Janet,

O wat leuk zeg :) een prachtig huisje heb je gemaakt en met een vlinder op het dak. Super om te zien en ja kan me voorstellen dat je als een gek weer naar buiten gaat ;) whahaha. Zoek de koelte maar op.

Groetjes
Syl