zondag 12 december 2010

elisabeth bell

Halloo,
Leuk dat je weer langskomt,
Tja...het word wat afgezaagt maar het is
weer een easelkaart...
Ik vind ze zo leuk om te maken.
Het stempeltje is van elisabeth bell.
ingekleurd met distress inkt.
Het papier is van een oudere BG paperpad.
Verder een beetje stickles goud langs de randjes
en wat bloemen. De kaart blijft staan tegen het
parelsnoertje aan.
Hier en daar nog weer wat bloemen en
een happy birthday stempel.
Hebben jullie ook al gezien dat ik bij
gewonnen heb en nu mag ik twee
challenges meedoen in het designteam.
Gaaf toch!!!
Fijne zondag verder en tot gauw,

9 opmerkingen:

jans zei

wat een schatje is het geworden grt jans

Riet zei

Wat een prachtige kaart Janet.

Liefs Riet.

*Ellen* zei

ze blijven ook leuk die easel kaartjes, en dit is dan ook een prachtig en schattig exemplaar

kaartenvanmarianne zei

Hoi Janet,
Wat een schatje.
Ik ga eens op zoek naar dit merk stempels. Ik vind haar aandoenlijk.
Marianne

Unknown zei

Echt een super lief kaartje is dit Janet!! Groetjes, Frea

Nathalie zei

Wat een leuke kaart is dit en zo'n lief stempeltje.

Ik heb nog een cadeautje op mijn blog staan voor je. Kom je hem halen?

http://leavesbynathalie.blogspot.
com

Groetjes,
Nathalie

Unknown zei

Gefeliciteerd Janet, en wat een schat van een kaartje heb je gemaakt, echt heel mooi.

Groetjes Suze

Tina46 Kreativblog zei

hallo janet, du bist mein gewinner des magnolia preises . bitte schreibe mir deine adresse.
glg tina46

Anoniem zei

jeanet wat is het weer een lief kaartje geworden en wat een mooie kleurtjes
gr Gonny