woensdag 16 maart 2011

Hanglar label

Hallo allemaal,
Dit keer een label gemaakt met mijn nieuwe stans van Tim Holtz
die ik op de beurs in Zwolle heb gekocht.
Daarmee kun je makkelijk uit grijsboard karton een label uitstansen.
Ook zitten er nog twee leuke frame-pjes bij.
Ik heb een opdracht gevolgt waarbij alles wit moest zijn.
Best moeilijk...Het hanglar stempeltje heb ik wel ingekleurd maar 
alleen de haren en het gezichtje.De schoentjes en het hart heb ik met parlemoerverf 
gedaan..ook in het wit alleen glimt dat heel mooi. 

Ik heb divers wit papier gebruikt. Een keer door een
ribbelmaker gedaan en een keer door een embossingmal met stipjes..
zo heb je toch verschillend papier.
Het hartje is gemaakt met een stans van Marianne design
de vlindertjes met een pons en de tekst stempel is van 
Nicole Verkooien...die ik ook op de beurs heb gezien.
Het hangertje heb ik van Kreja Tea...ook van de beurs.
Zo heb je meteen een beetje een idee wat ik zoal gekocht heb daar.
Verder natuurlijk nog weer een partijtje bloemen en wat kant hier en daar...
Ik hoop dat jullie hem weer leuk vinden,
en ik zeg maar weer....graag tot gauw,

Image and video hosting by TinyPic

15 opmerkingen:

Anda zei

Super, die aankoop van jou is niet verkeerd! Leuk gedaan.

Gr. Anda

Corien zei

Hoi Janet,

Ik vind je label echt Prachtig!!!!
Wit en toch heel chique en mooi.
Wat een lieve stempel, kun je die ook in Nederland kopen?
Mijn complimenten voor je kunstwerk.
Liefs,
Corien.

Marianne Schut zei

Wauwie Janet wat een super mooie tag is dit geworden, echt gaaf zo in het wit! Alles past ook weer zo mooi bij elkaar, mijn complimenten hoor, de tekststempel vind ik ook helemaal geweldig! Liefs marianne

Marianne Reijgersberg zei

Super, super weer Janet. En het is echt mooi in het wit. Had ik ook niet verwacht, maar heel stijlvol.
Leuk zo al die nieuwe aanschaf te zien. Ik heb spijt dat ik de tekststempels niet gekocht heb.
Liefs Marianne

Unknown zei

Echt prachtig Janet!! Erg leuk met al dat gevarieerde wit. Groetjes, Frea

Creatieve handgemaakte kaarten zei

Heel erg mooi Janet!

Liefs Ida

Neline zei

wat prachtig en zo sjiekies wit!
groetjes
Neline

Mieke zei

Wat een schitterende label heb je gemaakt.

Fijne avond nog.

gr. Mieke

http://hethobbyhoekje-vanmieke.blogspot.com/

Unknown zei

Prachtige Tag Janet heel mooi in het wit,het toont dan heel sjiek.
Schitterend.

groetjes Suze

yvon zei

Ik vind hem prachtig Janet, echt geweldig mooi.
Groetjes, Yvon

*Ellen* zei

whow wat een super chique tag, schitterend met alleen dat wit

Henrikke zei

What a beautiful card you made Janet!! :-) Love the colores and the pure white on your card :-)

Christina zei

Dat is een schitterende label geworden Janet!!
Groeten Kristel

CARDS BY JOL AND ART BY JOL zei

wauw, je label is schitterend.

groetjes jolande

Christina C. zei

Janet, I totally adore your sweet tag card!!! Beautiful job...luscious details! Adorable hAnglar girl!