vrijdag 1 juli 2011

Koffertje


 Hallo allemaal.
Leuk dat jullie weer langskomen...en wat een volgers zijn erbij gekomen!!
Allemaal welkom en ik hoop dat jullie hier leuke dingen zien!!

Dit keer is het een koffertje.
Deze stond in het Magnolia Ink magazine en was gemaakt
door Debbie Dolphin..een groot voorbeeld voor velen van ons denk ik...
Ze had er ook een tutorial bij gemaakt en zodoende heb ik nu ook zo`n koffertje hihi.

De materialen staan beschreven bij HobbyVision.
Hieronder nog een foto van de achterkant.
Ik ga nog even lekker aan de knutsel...het regent hier toch ...
Verder wens ik jullie een heel fijn weekend!!!
en zoals altijd zeg ik....
Tot gauw,


Image and video hosting by TinyPic

17 opmerkingen:

Knutsel en Zo zei

Ik heb hem ook zien staan in de Magnolia Ink, echt supermooi. Jou uitvoering is er niet minder om, prachtig!

Groetjes, Karin

Erna zei

Hoi Janet,

Hij is prachtig geworden ik had dezelfde gedachten toen ik hem zag in het magazine inderdaad.
Dus ook ik heb er een gemaakt.

Groetjes Erna

creacora zei

hoi Janet

ik heb dit koffertje met album ook gemaakt kijk maar op mijn blog ik vind de jouwe ook Super meis !!leuk om te maken he

Groetjes Cora

Sandra zei

Janet ...ik vind um top!

Fijn weekend!

Christina C. zei

Janet, this is absolutely stunning....what a gorgeous suitcase with an equally gorgeous Tilda!!! Love this work of art!!!

Lenie Hempen zei

Hoi Janet

Wat een leuk koffertje.
Echt super leuk gemaakt.
Een heel fijn weekend.


Gr Leny Hempen

Noriko zei

Hoi Janet,
Je koffer is enig geworden.
Heel leuk van kleur!!
groetjes Noriko van www.norikoskaarten.blogspot.com

Neline zei

Ik vind je koffer geweldig leuk geworden!!!
Prachtig van kleur, en het hoeft inderdaad niet zo netjes.
groetjes
Neline

Sieta zei

Hoi Janet, je koffer is super gaaf geworden.

Lieve groetjes Sieta

Christa zei

Hij is gaaf geworden , Janet !! Ik vond hem ook al zo leuk toen ik hem in het tijdschrift zag staan....Creatieve groetjes van Christa.

Unknown zei

Echt prachtig is dit mooie koffertje geworden. Groetjes, Frea

Maia zei

Wat schitterend gemaakt Jeanet!
Zo mooi vintage, het lijkt net een echte! Ik geniet altijd weer van jouw perfekt afgewerkt stijltje!
Fijn weekend,
Groetjes Maia

Colien zei

Wat een geweldig mooi koffertje, echt prachtig!
grtz.Colien

tanja zei

Hoi Janet je koffer is super zeg heel mooi gemaakt en hier was zonnig en wat winderig nu ik dit schrijf zaterda is anders wind en bewolkt b;ub geen terrasjes weer doeiiiiiiiiiiiiit tanja

chantal en sygrid zei

schitterend koffertje janet
erg leuk gedaan
liefs chantal & sygrid

Unknown zei

Oohh wat heb je deze gaaf gemaakt Janet Prachtig.

lieve groetjes Suze

Jacqueline (Sjakkie) zei

Een prachtig project Janet, echt heel mooi gemaakt, super!
Groetjes van Jacqueline