woensdag 10 augustus 2011

#13 DML

Hallo allemaal,
Ben ik toch helemaal vergeten te vertellen dat er weer een nieuwe challenge is
begonnen bij Dutch Magnolia Lovers !!
En de opdracht is nog wel door mijzelf verzonnen hihihi...
Zoals je ziet is het dit keer een bingo of het kan ook een
boter-kaas en eieren zijn ...wat je maar wil.
Je moet drie vakjes uitkiezen zolang ze maar aan elkaar zitten
en daar maak je een kaart mee.
Natuurlijk moet er nog wel een Magnolia stempel bij.

En dit is mijn kaart geworden.
Glitter - Bruin - Roze

Ik vond eigenlijk alle combi`s wel leuk hihihi...
Het designpapier dat ik gebruikt heb is van Riddersholm !
Prachtig papier dat binnenkort ook leverbaar is bij GE-WE hobby !!
Verder wat kant en bloemen en een paar pareltjes.
Doen jullie weer gezellig mee?
De prijs is zeker weer de moeite waard!
Kijk dus maar gauw op

Image and video hosting by TinyPic

8 opmerkingen:

yvon zei

Hallo Janet,
Wow, wat een super mooi kaartje heb je gemaakt. En die kleurencombo vind ik ook helemaal geweldig.
Groetjes, Yvon

Unknown zei

wat leuk gedaan!!... hij zou ook nog door kunnen voor roze, bloemen en wit!
Super leuk!
Liefs Debbie

Sanne zei

Ah, wat een lieffie! Leuk die bloementoef met die mini-tags eraan!

Liefs Sanne

corryskaart zei

hoy janet
wat een leuk idee om zelt te kiezen welke kant je op wilt gaan met je kaart en die van jou is zoals normaal weer een snoeppie!!
groetjes van corry

Noriko zei

Hoi janet,
Wat blijft het toch een leuke kleuren combi hé.
Mooi kaartje is het geworden.

Lieve groetjes Noriko
www.norikoskaarten.blogspot.com

Lenie Hempen zei

Hoi Janet

Wat een schatje van een kaart.
En prachtig mooi van kleur.
Super lief gemaakt.


Gr Leny Hempen

Riet zei

Wat een schitterende kaart Janet.

Liefs Riet.

Evelyn zei

wat een mooie kaart!
en wat is dat toch prachtig papier ik ben blij dat de Ge-We dat papier ook krijgt, hoeft ik het niet meer ergens anders te bestellen.
groetjes Evelyn.