maandag 29 augustus 2011

Easelkaart "HOME"

Hallo allemaal,,daar ben ik alweer.
Nu met een easelkaart.
De achtergrond huisjes zijn van Magnolia en heb ik gekocht op
de beurs in Zwolle....die vond ik altijd al zo leuk..!
Ik heb ze ingekleurd met distress inkt en op de daken zit 
 nog een beetje glitter.
Voor de huisjes heb ik hekwerk geplakt gemaakt met een stans van Tim Holtz.
Daarvoor staat een Magnoliaatje.

Rechts bovenin de hoek zit een bloementoef met een sleutel.
Die sleutel is ook een stans van Tim Holtz.
Verder zit er nog een swirl doorheen en die is van Magnolia. 
Op de onderkant zit een frame met de tekst "home"
Het frame is ook gemaakt met een stans van Tim Holtz.
Ach..die heeft zoveel mooie stansen..!
Daarbij weer een bloementoef met magnolia swirls.
Op het hekje zit nog een hele kleine libelle. 
Hier zie je nog even van dichtbij de Magnolia stempel.

En hier nog even een close-upje van de onderkant.
Zo,,,dat was het weer voor vandaag...
Ik stop er weer mee want de letters duizelen me nog voor de ogen.
Morgen heb ik weer een afspraak bij de dokter...hopelijk ben ik er
dan snel van af!!
Bedankt weer voor het lanskomen en graag tot gauw,
Image and video hosting by TinyPic

21 opmerkingen:

jans zei

wat een snoepie grt jans

m@deliefjuh zei

ja! hij is weer erg gaaf!

creacora zei

hoi Janet bedankt voor je berichtje op mijn blog ik ga morgen er effe uitgebreid voor zitten

je easel is geweldig ik vind hem Super leuk !!

Groetjes Cora

Sapipzi zei

Wat een geweldige kaart weer!!!

Liefs Margo

Neline zei

Super leuke kaart weer Janet, de huisjes zijn inderdaad leuk, ik heb ze pas ook gescoord;)
Ik hoop dat de dokter een paardemiddel voor je hebt, en dat heeeel snel helpt.
groetjes
Neline

Colien zei

Wow, wat een supermooi project! Gaaf tafereel is het geworden!
grtz.Colien

Els zei

wowww wat is dit weer een prachtige kaart. Groetjes Els

Anoniem zei

oooh
Jeanet

dit is een prachtige easelkaart!!
superlief!

Tine

*mieke* zei

Wat een geweldige kaart weer Janet! Ik ben verliefd op je huisjes zeg, wat een leuke stempel!!! En ook het frame op de onderkant ben ik weg van...
Groetjes Mieke

Bernadet zei

hij is weer geweldig gaaf Janet!!
Mooi, deze kleurtjes zo bij mekaar

Unknown zei

Prachtige kaart Janet heel leuk zo met de huisjes op de achtergrond.
Sterkte gewenst met het duizel.

Lieve groetjes Suze

corryskaart zei

hoi janet
wat een pracht kaart is ook erg leuk als verhuiskaart, erg mooi gekleurd en kan begrijpen dat je de huisjes leuk vond,ik vind ze ook geweldig leuk
groetjes van corry

Sanne zei

Deze kaart verdient een applaus! Ik vind hem fantastsich! Leuk, die huisjes met het hekje ervoor! En wat een prachtige bloementoefen! Ik ben weer dol op je kaart!

Liefs Sanne

Lenie Hempen zei

Hoi Janet

Het is een schatje Janet.
Echt super lief en mooi gemaakt.


Gr Leny Hempen

chantal en sygrid zei

schitterende kaart janet
erg mooi gemaakt
succes morgen bij de huisarts
liefs chantal & sygrid

Judith Slegers zei

wauw kei mooie kaart! Vooral hoe je ze presenteerd met je foto's erg mooi!
Groeten Judith

Christina C. zei

Janet, this creation is a work of art! Stunning!!!!

Sandra zei

Wat een super leuk kaartje!

Beterschap!

Karin zei

Prachtig kaartje, die huisjes zijn inderdaad heel erg gaaf.

Christa zei

Hoi Janet , wat een mooie kaart ! Een schitterend tafereeltje. Erg leuk die huizen-stempel ; ik wist niet dat Magnolia er zo eentje had....Je hebt de kaart mooi aangekleed. Creatieve groetjes van Christa.

Marianne Reijgersberg zei

Wat een ontzettend leuke kaart. Die huisjes kende ik wel, maar niet van Magnolia. Alles past weer zo mooi bij elkaar. De kleuren, het papier je stempel. En zoals altijd weer supers ingekleurd.
Groetjes Marianne