maandag 26 september 2011

DML challenge #16

Hallo allemaal....tja..zo kom ik bijna een week niet langs en
nu twee keer op 1 dag !!!!
Er is vandaag weer een nieuwe challenge van start bij:


Teamlid Christa heeft de opdracht bedacht:
Maak een kaart ZONDER designpapier
en met  TWEE magnolia stempels !!

Dit is mijn bijdrage als teamlid.
zonder designpapier en met twee stempels.
Ingekleurd met distress inkt op 300 grams aquarell papier.
Verder de hartjespons van Martha Steward gebruikt en
diverse bloemetjes en dingetjes......

Doen jullie gezellig mee  ?!!?
De opdracht is niet zo moeilijk toch ??
We zien jullie creaties graag ( HIER )  tegemoet en kijk ook eens even
naar de prachtige prijzen die er mee te winnen zijn  !!!

Image and video hosting by TinyPic

15 opmerkingen:

Mandy's Magnolia cards zei

je kaartje is weer prachtig janet!
groetjes, Mandy

corryskaart zei

hoi janet
deze kaart ziet er wel heel gaaf uit en het lijkt mij echt moeilijk zonder dessinpapier!
groetjes van corry

Liesbeth zei

Prachtig weer Janet.
Dat wordt een hele klus om te evenaren.
gr. Liesbeth

Janny zei

Wat een schitterende kaart zeg, wat een lieve kleurtjes, en wat een prachtige bloementoef.
lieve groetjes Janny

Lenie Hempen zei

Wat een pracht van een kaart Janet.
Echt schitterend mooi.


Gr Leny Hempen

Maia zei

Zo ik heb even tijd en niets anders te doen dan jullie blogs bij lezen.
Ksn niet scrappen, wondroos been omhoog, niet lopen aiaia.
Wat een mooie voorbeeldkaart als DT lid Jeanet zonder designpapier en je mist het niet bij jou. enne Nick en Simon wauw zeg in Scheveningen met dit weer helemaal geweldig wat zullen jullie genoten hebben.
Geniet ook van het mooie weer deze week, het lijkt wel zomer!
Groetjes Maia

Chantal zei

Ohhh Janet, wat prachtig en je mist gewoon niet het designpapier! Zo mooi is ie! Groetjes, Chantal

Karin zei

Prachtig kaartje! Het kleurwerk is echt geweldig.

Els zei

Prachtig mooi kaartje hoor. Groetjes Els

Prettypresents zei

Wat een beauty Janet. Ik mis het degin papier helemaal niet. Heel erg mooi.

Groetjes,
Nanda

lenny zei

Wat een super gave kaart weer Janet mooie kleurtjes prachtig
groetjes lenny

chantal en sygrid zei

schitterende kaart janet
erg mooi gemaakt
liefs chantal & sygrid

Liberta zei

Wat een mooie kaart Janet.
Heel knap zo zonder design papier.
Leuk ook die hartjes aan de zijkant.
Hoe is het met je gezondheid nog steeds snifferig ik hoop het niet.

Liefs, Lieb.

Gerda Heijne-Hartsuiker zei

Ik zag deze kaart, en had meteen zo iets van wow. Ze is ook geen dessignpapier nodig voor een mooie kaart. Super!

Ingrid zei

Wauw, het tuintafereeltje dat je hebt gecreƫerd is prachtig! Ik hou wel van kaarten met een "verhaaltje" erachter en hier kun je een heel verhaal bij bedenken :-)
Bedankt voor je berichtje op mijn blog en het geeft natuurlijk niets hoor, dat je niet altijd wat schrijft. Ik ken dat zelf ook! Helaas kun je nog steeds nergens tijd kopen... Maar ik vind het leuk om te horen dat je graag even langskomt, dankjewel! :-)
Fijn weekend.
Hugs Ing