woensdag 9 mei 2012

Dit MOET ik even vertellen....

Hallo allemaal,

Ik kreeg toestemming om het op mijn blog te knallen dus bij deze :

In mijn mailbox zat een geweldige mail waarin Jolanda Bergmans van Noor!design
mij vroeg of ik in haar designteam wilde komen !!
Wowww...dacht ik...is die mail wel voor mij bedoeld ??
Het was idd echt voor mij bedoeld...Ik mag het designteam van Noor!design versterken.
De andere leden zijn zeker geen onbekenden voor jullie
Diny Sprakel, Jenine Siemerink,Anita Izendoorn,Liza Carruthers,Jolanda Nuijens
Corina van Holstein,Sonja Wallrath en Riet van de Ketterij.

Jolanda ontwerpt allerlei producten voor Joy! crafts.....die mogen wij dan testen
en iets leuks mee maken. Onze mening er over geven enz...
Wat is dat toch super om die allernieuwste producties
uit te mogen proberen !! Het lijkt wel een droom...hihihi



Kijk maar eens op haar splinternieuwe blog.
Daar staan al leuke dingen op en er is ook al een wedstrijdje aan verbonden !!


Zo..dit MOEST ik even aan jullie mededelen hihihi !!!





Image and video hosting by TinyPic

13 opmerkingen:

Liesbeth zei

Gefeliciteerd hoor met je DT plekje bij Noor! Design. Je maakt ook zo'n mooie dingen dus ik ben benieuwd naar je creaties met die leuke producten.
gr. Liesbeth

hennie zei

Enig Janet, heel veel plezier ermee!!!
Groetjes hennie.

Gery zei

Joh, wat ontzettend leuk voor jou.
Van harte gefeliciteerd en ik wens je heel veel succes en blijf heel graag kijken naar al het moois datje nog gaat maken.
Groetjes Gery ennuuhh... wel lekker gaan slapen vannacht ondanks alle opwinding!!

leonenkarin.blogspot.com zei

Gefeliciteerd Janet!! Dat is echt super zeg!! Ik kan me helemaal voorstellen hoe geweldig dat moet zijn! Veel succes gewenst :D
Groetjes, Karin

Aartje zei

Hallo Janet, van harte gefeliciteerd dat je je tussen dit sterrenteam mag voegen. Ik denk dat je daar prima op je plaats bent.
Veel succes.
Groeten, Aartje

Made by Jolanda zei

Gezellie.....!!!!

Liefs,
Jolanda

Chantal zei

Ohhhh Janet, wat supergaaf voor je zeg! Ik wens je veel plezier en succes met je nieuwe job! Lieve groetjes, Chantal

Marguerite zei

Gefeliciteerd. Samen vormen jullie een superteam. Wordt genieten.
Groetjes Marguerite

sjanie zei

Nou, gefeliciteerd hoor. Ik ben benieuwd wat je ons allemaal gaat laten zien.

Groetjes,
Sjanie

anita01 zei

Hai Janet,

Welkom in ons team hoor je zal je er reuze vermaken ...

Warme groetjes,
je collegaatje Anita

krearia zei

Gefeliciteerd. Leuk hoor om te mogen stoeien met nieuwe producten. Ik ben benieuwd naar wat jullie allemaal gaan maken...

Christa zei

Hoi Janet , wat super gaaf voor je !! Gefeliciteerd. Christa.

Marianne Schut zei

Heel veel plezier Janet! Super leuk voor je! Liefs Marianne