woensdag 20 juni 2012

Pioenroos tutorial...en nieuwe challenge bij HobbyVision

Hallo allemaal.
Vandaag is er weer een nieuwe challenge van start op het


Maak een kaart met een 3d plaatje !!

Deze kaart is mijn voorbeeldkaart als DT lid.
Het is een magnolia stempel die ik in 3d uitgevoerd heb.

Het designpapier is van een ouder merk..weet ik zo niet meer.
Het afdrukje heb ik ingekleurd met distress inkt!
Daarna diverse lagen afdrukjes uitgeknipt en op elkaar geplakt met kit...
Zo krijg je ook een 3d plaatje.

Dan heb ik nog een leuke tutorial op het NOOR!DESIGNblog.
Pioenrozen van witte koffiefilters.
Er staat een beschrijving bij.
Ook kun je er nog veel meer tips en ideeen vinden !!
Ga maar eens een kijkje nemen...dan zul je ook zien
dat er nog heel veel leuks gaat komen !!



En ik moet zeggen dat er nog veel meer manieren zijn,
Je kan ook een mooie grote brad in het midden in doen.
Je kunt er nog stickles glitterlijm op doen enz..enz...
Hieronder nog een paar kaartjes die ik ermee gemaakt heb :


Ik hoop dat jullie er weer wat inspiratie van hebben gekregen.
Bedankt weer voor het langskomen en we vinden het superleuk
als jullie allemaal meedoen met de challenge op HobbyVision !!!


Image and video hosting by TinyPic

9 opmerkingen:

Gery zei

Janet, wat ziet dit er leuk uit.
De Tilda in 3D heb je super gedaan hoor!!
En de tutorial over de pioenen zal ik zeker bewaren, hardstikke leuk.
Ook de kaartjes die je er mee maakte zien er geweldig leuk uit.
Die witte koffiefilters is alleen wel moeilijk aan te komen, ben al eens op zoek geweest, maar nooit geslaagd! Misschien heeft iemand een goede tip??
Groetjes Gery

Chantal zei

Ohhhh Janet, wat een inspiratievol bericht zeg!!! superss!!!Lieve groetjes, Chantal

Cathy zei

Heel erg leuk kaartje!!!!

Bedankt voor de rozentip!!!

Liesbeth zei

Mooi gemaakt je kaartje en de leuke tip van de pioenrozen.erg mooi, dus op naar de witte koffiefilterzakjes, heb alleen maar bruine hihi.
gr. Liesbeth

Ghea zei

Ziet er leik uit Janet ga morgen eerst achter witte koffiefilters aan. O ja je magnolia is erg leuk geworden.
Groetjes van Ghea

Diny Sprakel zei

Hallo Janet, wat leuk gedaan beide projecten. Rozen zien er echt leuk uit. Goed dat we soms wat oudere producten weer tevoorschijn halen. Mooi gedaan.

Jacqueline (Sjakkie) zei

Je creaties zijn weer super mooi allemaal. Die bloemen zijn prachtig!
Groetjes van Jacqueline

Christa zei

Hoi Janet , je kaart is mooi met 3d-Tilda !! En bedankt voor je tutorial .... ga ik zeker proberen. Fijn weekend !! Christa.

made by ineke zei

erg mooi gedaan
zo simpel/eenvoudig en daarom zo mooi!
gr ineke