maandag 24 september 2012

uitgeknipt...

Goedemaandag allemaal.

Hier weer een kaartje van mij.
Een "uitgeknipte" Tilda in zwart - wit.
Gekleurd met distress inkt..(alleen de zwarte)
Zoals jullie wel merken ben ik helemaal verkocht aan dit kaartmodelletje.
Ik heb langs de randjes wat gesso gedaan.
De afbeelding heb ik op een SB ovaal en scallop ovaal geplakt.
Het designpapier is van Magnolia.
De stempel is Catslife press. Verkrijgbaar bij Ge-We hobby.
Verder nog wat kant en bloemen met blaadjes en besjes.
Wat houten vogeltjes ( xenox) , vlindertjes ( stans ) en een label met een charm.
De kaart staat in een kaarten houder van Joy!crafts.

Zo dit was het weer wat de kaart betreft.
Ik ga even mijn droger uitpakken...ja..ik heb er eentje!!
En nu van een betrouwbaar bedrijf !!
Ben er happy mee...nu nog afwachten wat die oplichtingszaak
opleverd,..alle middelen zijn ingeschakeld...

Ik vond het weer super dat je een kijkje kwam nemen en
ik laat graag snel weer iets van mijn creaties zien hihi...
Het is hier in elk geval wel echt freubelweer ;p


Image and video hosting by TinyPic

12 opmerkingen:

sjanie zei

Mooi kaartje, Janet.
Succes met je droger, met dit weer heb je hem wel nodig.

Groetjes,
Sjanie

jolanda zei

mooi kaartje, leuk de tilda in zwart/wit.

Riet zei

Wat een prachtige kaart Janet.

Liefs Riet.

Lenie Hempen zei

Prachtig mooi kaartje Janet.
Echt schitterend.

Gr Leny Hempen

Teresa zei

Beautiful card Janet xx

Colien zei

Prachtig kaartje, wat een leuke details! Succes met de afwerking van je droger-perikelen en veel plezier van de wél geleverde versie!
grtz.Colien

ffenneke zei

Weer een super kaartje hoor. Petje af.
liefs Fenneke

corryskaart zei

Hoi Janets
Wat een schatje van een kaart met al die prachtige details erop, gewoon super!
Groetjes van corry

Shirley zei

Je kaart is echt heeeeel mooi (:

Groetjes, Shirley

roelie zei

prachtig janet

ook zo in zwart heel erg mooi bij dat donker rood

gr roelie S

Naomi zei

Wauw seg wat een geweldige kaart is dit!
Erg leuk de combinatie van de verschillende kleuren/papier en dan het zwart/wit afdrukje!
Heel erg mooi!!!

Veel Liefs
Naomi

Ghea zei

Wat een prachtige kaart.
Groetjes van Ghea