woensdag 29 mei 2013

Bingokaartje....en open dag !!


Vandaag heb ik een kaart voor jullie waarbij ik één van de  leuke bingo kaartjes heeft verwerkt.
Dit zijn clear stempels met diverse tekstjes...erg leuk om er een beetje uit te laten "steken"


Het is een basis kaartje met design papier met labeltjes en stansjes ertussen geplakt. Het stempelafdrukje is ovaal uitgesneden en op de basiskaart geplakt met een klein bingo kaartje "JOY" ertussen. Links onder nog een rond tekst stempeltje. Verder afgewerkt met diverse bloemen en accessoires.

Gebruikte materialen van Noor! Design: 


Jolanda, maar ook Diny, Corina, Joyce en ik zijn zaterdag bij Ge-We in Nederhemert op de open dag waar we diverse leuke demonstraties met de nieuwste Noor! Design artikelen geven.


Gaan we jullie nog zien daar zaterdag? Ik heb er in elk geval al zin in...dus wie weet..tot dan !



7 opmerkingen:

janieworkum zei

Wat een schitterende kaart en de stempel vind ik echt gaaf.
groetjes Janie

Erica ♥ zei

Wat een schitterende kaart en woww
wat kan jij toch mooi kleuren, echt
heel gaaf ☼

Fijne knutselweek nog gewenst ☺
Lieve grtjsss van Erica ¤
heidebloempjuh.blogspot.nl

Colien zei

Prachtig kaartje, mooi!!
Tot zaterdag, grtz.Colien

jolanda zei

hele mooie kaart

Magda zei

Prachtig ingekleurd !!
Heel leuk!
Fijne week
Magda

roelie zei

prachtig kaartje weer janet

de bingostempels haal ik morgen bij mijn marktkoopman op

je hebt weer prachtige detai,s er bij gebruikt

veel plezier met je demo helaas kan ik niet heb verjaardag en theater

gr roelie

Helga zei

Wonderful made this sweety !
Helga