maandag 2 september 2013

club van Tiets

Hallo allemaal,

Deze kaart heb ik gemaakt als gastdesigner van de 
Club van Tiets 

Vind je dit ook een leuke digi neem dan eens een kijkje op de club.
Je kan hem daar aanvragen....Het is een digi van Sherry Baldi - een Bestie.
Ik heb haar ingekleurd met distress inkt tattered rose en weathered wood.
Het modelletjes heb ik gemaakt met een stans van go-kreate.
de ijskristallen zijn van Noor! Design die ik uit glitterpapier heb gestanst.
het bont en de sneeuw heb ik gedaan met de liquid apliqeu en een heattool.
Verder nog wat versieringen en een tekstrolletje.

Liefs Janet

8 opmerkingen:

Magda zei

Gewoon prachtig!
Mooie kleuren en heel leuk met dat sneeuweffect.
Fijne week
Magda

Sharon zei

She is adorable Janet and I love the beautiful papers, embellishments and design.
Hugs Sharon. x

Anita Meijer zei

Wauw schitterend Janet, wat een beauty.
Liefs van Anita

Noriko zei

Ik ga eens even een kijkje nemen Janet.
De digi en je kaart zijn super.

Lieve groetjes Noriko
norikoskaarten.blogspot.com

Margreet zei

Wat een supermooi kaartje
En wat een prachtige kleuren
Groetjes Margreet

jolanda zei

heel mooi kaartje

roelie zei

prachtig janet

een super mooie kaart weer gemaakt had hem al gezien bij tiets

heb hem ook aangevraagd hij is zo mooi

gr roelie

Helga zei

An adorable Card ! All the details makes a wonderful look !
Gr Helga