woensdag 20 november 2013

Nieuwe challenge met tutorial.

Hallo allemaal,

Het is weer de 20ste en dat betekend weer een nieuwe challenge bij 
Hobbyvision....Dit keer is de opdracht
Maak een creatie in twee kleuren....een echte uitdaging dus...
Hier mijn voorbeeldkaart als DT lid van Hobbyvision:


Hier onder zal ik even een kleine foto tutorial plaatsen over hoe ik de kaart heb gemaakt.

 Zet de stempel met Versamark en maak hem roze met Panpastel.
 Zet dezelfde stempel op een papiertje waar je de roos uitknipt. Dit is het masker...
 Zet nu de stempel nogmaals met Versamark en strooi er embossingpoeder overheen
Na het verhitten ziet het er zo uit en kan je het op een kaart verwerken.

Ik hoop dat het een beetje duidelijk is zo en dat het weer een leuke tutorial is geworden.
Bedankt voor het langskomen en als je met de twee kleuren challenge mee wilt doen
dan kun je HIER KLIKKEN.

6 opmerkingen:

Magda zei

Prachtige kaart en dank voor de tutorial!!
Fijne dag
Magda

Ghea zei

WAT EEN BEELDSCHOON KAARTJE JANET.
LIEFS GHEA ♥

Erica ♥ zei

Prachtig is je kaart !
Liefsss Erica ☼

scrapgirlmarianne zei

hallo Janet,

Hele mooie kaart zo zeg en bedankt voor de duidelijke uitleg!

lenywim35 zei

Hi Janet,
Ik had ook een kaart gemaakt met 2 kleuren, maar ik ontkwam toch niet aan een beetje groen en donkerbruin erbij. Jammer andere keer beter. gr leny w

roelie zei

prachtig kaartje janet

en leuke tutorial

gr roelie