donderdag 31 juli 2014

boekje van 1 blokbodem zak

Hallo allemaal,

Genieten jullie nog van een vakantie? of zit het er al weer op?
Wij hebben nog vakantie maar zijn lekker thuis.  Heerlijk relaxt aan het freubelen of in de tuin..alles op z`n gemakje ;)

Wat ik jullie zou willen laten zien is dit foto albumpje.
Deze heb ik gemaakt van 1 papieren blok zak van Kimya.
Dit is een bedrijf dat hele leuke verpakkingen heeft maar ook leuke lintjes, kantjes en nog veel meer wat wij als kaarten maaksters kunnen gebruiken...Neem eens een kijkje zou ik zeggen :  https://kimya.nl/

Hoe ik dit albumpje heb gemaakt,  heb ik helemaal beschreven op het blog van Kimya.
Hier kun je diverse leuke creaties zien wat er zoals met hun producten gemaakt wordt.



Ik laat jullie alleen de voorkant zien..hierboven...
Het frame is gemaakt met een stans van Noor! Design. Hier kan een mooie foto in.


En dit is de achterkant...
Wil je de binnenkant zien...kijk dan eens even hier:
http://kimyaverpakkingen.blogspot.nl/

En de foto`s die erin komen...dat weet ik nog niet. Maar ik heb een vermoeden dat het de vakantie foto`s van onze dochter en haar vriend gaan worden. Zij hebben met de auto een rondreis gemaakt door diverse landen zoals luxemburg, duitsland, Italië, Slovenie, Kroatië enz...Daar hebben ze natuurlijk heel veel foto`s van en die moet natuurlijk iedereen zien...dus wat is er dan leuker om ze in een klein formaatje mee te nemen in de tas ;)

Ik wens jullie allemaal een fijne dag..!


Image and video hosting by TinyPic

3 opmerkingen:

Rosina zei

Heel leuk boekje Janet, Ik ga dadelijk verder een kijkje nemen naar de rest, ben wel een beetje nieuwsgierig geworden...

groetjes Rosina

Anita van Merode zei

Hoi Janet, ziet er nu al mooi uit! Groetjes Anita

Moni Agila zei

Leuk bedacht Janet, zo met die extra cardstock omslag.
Het papier is ook erg leuk.