dinsdag 15 juli 2014

Noor is jarig en wij vieren feest met een leuke digi !!


Vandaag is het dan zover...Onze directrice Noor is 2 jaar geworden.
Dat word natuurlijk gevierd in huize van Mierlo maar ook met het hele Noor! Designteam!
Wij hebben iedereen opgeroepen om zich ik te laten schrijven voor de nieuws brief van Noor! Design en als je dat hebt gedaan dan ben je nu waarschijnlijk ook in het bezit van deze leuke digi die Heather Valentine speciaal voor Noor`s verjaardag heeft getekend.


Wij hebben met het hele team een kaart gemaakt met deze digi.
Erg leuk om te zien hoe veel verschillende kaarten er mee zijn gemaakt.
Dit is dan mijn versie ervan. Een digi met veel blauw, ingekleurd met L`Aquarelle
De vorm heb ik gemaakt met een Dutch Shape Art.


De nieuwe bladeren stansjes heb ik er ook op gebruikt. Die heb ik na het stanzen en embossen voorzien van groene inca gold.
Ook de nieuwe rand stans heb ik er op verwerkt. Die heb ik net als de muziek noten rand gestanst uit fabric paper van Joy! Crafts. Dit papier kun je mooi opschuren zodat er lichtere plekken ontstaan.


Ook de tekst is weer een nieuwtje van de Noor colletie.
Gestempeld met lekkere roze inkt en als banner uitgesneden.


En dit is de digi die jullie konden ontvangen...Ze lijkt echt een beetje op
"ons" Noortje..zo leuk !!


Ook de leuke puzzelstukjes van Dutch Doobadoo heb ik erop verwerkt.
Deze zijn van softboard en erg leuk om ergens tussen te stoppen.
Je kan ze onbewerkt gebruiken maar je kan ze ook bestempelen of kleuren..wat je maar wilt. Het huisje van je nog net kan zien is gemaakt van papier klei en een malletje.

Voor diegene die ook deze digi heeft hebben we er een leuke challenge aan gehangen.
Wil je hier aan meedoen klik dan even op de challenge in de sitebar.
Dan kom je alle informatie te weten...en ook wat je ermee kan winnen...!!
Ik zeg alvast SUCCES !!

Image and video hosting by TinyPic

6 opmerkingen:

Aartje zei

Prachtig, wat een leuke digi.
Groeten, Aartje

Regina zei

eine ganz zauberhafte Karte!

jolanda zei

hele mooie kaart

Claudia's kaartjes zei

Hoi,

Superleuke digi en mooie kaart.

grtjs
Claudia

roelie zei

ook een prachtig kaartje geworden

voor noor

gr roelie

Sabine zei

Super leuk! Hele prachtige kaartje geworden hoor!