woensdag 20 augustus 2014

Challenge Noor! Design

Hallo allemaal,

Wat gezellig dat je even een kijkje komt nemen.
Vandaag zijn we met het Noor! Design team een leuke challenge gestart.

Diegene die ons magazine heeft, heeft vast wel de leuke kadootjes kaart van
Miranda Bouwhof gezien. Nu zijn wij met de Noor dames hiermee ook aan de slag gegaan
en hebben er een challenge aan vast gemaakt.
Hiermee is een leuk prijzen pakket te winnen !!

Hoe je mee kan doen lees je HIER

Zoals ik vertelde zijn wij er ook mee aan de slag gegaan en dit is mijn uitwerking geworden.


Ik heb de kaart gespiegeld gemaakt.
Het papier wat ik gebruikt heb is van het lange paperbloc "winter wishes"
De afbeelding van de kerstman is een digi van Mo Manning.
Deze heb ik ingekleurd met L`Aquarell van Sennelier.
Daarna uitgeknipt en op een ovaal geplakt. Deze heb ik weer samen met de ster op de staande
kant van de kaart geplakt.


Daarna ben ik de kadootjes gaan maken.
Ik ben hierbij wel een beetje "uit de bocht" gegaan wat betreft de maten
want ik heb er een grotere bij gemaakt. Alle kadootjes heb ik bekleed met
papier van het winter wishes papier bloc. Het grootste kadootje heb ik met
glitterkarton bekleed. Daarna hebben ze allemaal nog een lintje of een koortje gekregen.


Vervolgens heb ik de kadootjes opgeplakt en links nog een label erbij.
Daar wat bloemen en kleine piepschuim balletjes op.
De tekst "Merry Christmas" heb ik gemaakt met de nieuwe Noor! Design stansjes.


Leuk toch die kadootjes allemaal op een kaart.
Ik denk dat ik er nog wel een keertje een ga maken...erg leuk om te doen.
Hoe je deze kaart kan maken en hoe je mee kan doen met
onze challenge kun je lezen op het Noor! Design blog.
Ook kun je hier de mooie creaties van de andere meiden bekijken.


Image and video hosting by TinyPic

4 opmerkingen:

jolanda zei

schitterende kaart

Rosina zei

Een schitterende kerstkaart Janet...super leuk met die minicadeautjes...
groetjes Rosina

roelie zei

mooi gedaan met al die cadeautjes er bij prachtig kerst kaart

gr roelie

Irene zei

Leuk je gisteren in Zwolle gezien te hebben Janet en ipv via het Noor-blog ga ik je nu rechtstreeks volgens, wel zo leuk!!

xx Irene