maandag 1 september 2014

Challenge Colourstock

Hallo allemaal,

JAAA er is alweer iets leuks om te melden...namelijk een Challenge !!
Dit keer van Colourstock en we hebben het thema:


Dus..een memorie uit de zomer.
Jullie hebben waarschijnlijk de vakantie al gehad en wellicht zijn daar leuke herinneringen
aan blijven plakken. Deze kun je verwerken op diverse manieren zoals we je met onze voorbeelden willen laten zien. Zelf ben ik dit jaar niet weggeweest maar onze dochter wel dus heb ik van haar een foto gebruikt en er deze canvas mee gemaakt: 


Deze foto heeft ze in Italiƫ gemaakt tijdens haar rondreis door diverse landen.
Ik ben zelf een grote fan van ondergaande zon foto`s dus de keuze was voor mij niet zo moeilijk.


Ik heb bij dit canvas de panpastel pearlescents gebruikt.
Wat geven die toch een prachtige glans.
Hoe ik hem verder gemaakt heb laat ik nog stap voor stap zien op het blog van Colourstock.
Dit is een blog waar we diverse mogelijkheden laten zien van de verschillende kleurmediums die Colourstock verkoopt. O.a. kleuren met copic markers en de panpastel. Vaak met duidelijke stappenfoto`s. Dus zeker de moeite waard.
Wil je hier ook meer van weten kom dan eens langs op het

Nu even over de challenge: 

Hoe kun je deelnemen?
(deze challenge loopt alleen via Facebook)

  • Maak een creatie met het thema Summer Memories
  • Gebruik hierop een product van Colourstock (bijv. Copics, PanPastel, Molotow markers of Copic multipliers)
  • Post je creatie in de Colourstock Facebook groep: https://www.facebook.com/groups/colourstock/


Wat kun je winnen? De winnaar mag 3 kleuren PanPastel naar keuze:


De challenge loopt van 01 September tot en met 1 Oktober. Iedereen kan in die periode zijn creatie posten in de Facebook groep. Na deze periode zal het Colourstock Design Team een winnaar kiezen en deze bekend maken via het Colourstock blog en de Colourstock Facebook groep. Over de uitslag kan niet worden gecorrespondeerd.



Image and video hosting by TinyPic

1 opmerking:

Frosien zei

Jammer, ik kan niet meedoen met deze challenge i.v.m. het benodigde materiaal maar toch vind ik het leuk om te zien hoe dit eruit ziet, je hebt het leuk gedaan hoor! Je dochter mag trots op de moeder zijn, groetjes Frosien