dinsdag 16 september 2014

SOL Kaart - Doobadoo

Hallo allemaal,

Daar ben ik weer eens een keer met een kaartje.
Wat kan een mens het toch druk hebben he..hihi..het bloggen zou er haast bij in schieten.
Maar dat is niet de bedoeling..alhoewel het op facebook steeds meer de overhand
zal gaan nemen. Dat vind ik zelf eigenlijk jammer...het is zo makkelijk om het knopje
"vind ik leuk" even in te drukken. Op een blog krijg je zo af en toe nog eens een leuk bericht onder een creatie. Maar ook dat is al flink minder geworden.
Nu moet ik eerlijk toegeven dat ik ook heel slecht ben in het achterlaten 
van een reactie...Heel veel kaarten zie ik voorbij komen maar vergeet te reageren of
neem er domweg de tijd niet voor... 

Goed..over naar de kaart.
Deze heb ik gemaakt aan de hand van een SOL.
Dit is een Scrap One Line en loopt via facebook
Hier krijg je dan aanwijzingen die je moet doen en vervolgens
komt er dan een leuke kaart tevoorschijn.
Deze SOL was bij Doobadoo en werd verzorgd door Raffaella.
Raff..nogmaals..het was erg leuk om te doen !!


De beschrijving van de SOL kaart kun je op het blog van Doobadoo vinden.
Dus wil je hem ook maken dan kan dat nog alleen kom je dan niet
meer voor de prijs in aanmerking. Dat zijn alleen de kaarten die
op de SOL avond zijn gemaakt.


Het is dus een Card Art mal die zo gebruikt is dat het een pocket word met een label erin.
Ik heb er natuurlijk weer een roze geheel van gemaakt want ja..dat is nou
eenmaal 1 van mijn favoriete kleuren ;)

De tekst die erop zit is ook van Doobadoo. 
Dit zijn voorgeprinte en voorgedrukte kraft vellen.
Hier kun je de tekst naar keuze uitdrukken en gebruiken.
Het stempeltje is van Tiddly Ink...en ingekleurd met
de L`Aquarell van Sennelier.

Dan heb ik ook nog een vraagje aan jullie.
Ik geef bij Hobbyvision diverse workhops.
Wat voor soort workshop zou jij nou leuk vinden om 
eens te volgen. Ik lees het graag in de reacties...

Liefs,
Image and video hosting by TinyPic

5 opmerkingen:

Rosina zei

Prachtig is je SOL kaartje geworden Janet....ik ben op zoek naar inspiratie voor een minialbum voor mijn jarige kleindochter ....ik moet nog 2 pagina's vullen.... de fotootjes heb ik al maar de layout ontbreekt nog....

groetjes Rosina

Irene zei

Een enige kaart Jaenet en sinds Zwolle weet je het.......ik heb zo niets met FB, dat "like it" vind ik waardeloos!!
Het Bloggen kost veel tijd maar volgens mij niet meer/minder dan continue op FB zitten!

xx Irene

Irene zei

Sorry..JANET!!!

Natasja's Kaarten zei

Hoi Janet,

Wat een leuk kaartje.Hij is prachtig!

Ja het Facebook neemt de overhand, maar ik blijf ook bloggen hoor. Vind het heerlijk om mijn leestlijst af te gaan.

Groetjes, Natasja



jolanda zei

ziet er mooi uit