zondag 12 april 2015

Sea Shore Scrappie

Hallo allemaal,

Tja, ook ik ben aan het scrappen geslagen...dit is namelijk heel goed te combineren
met het kaarten maken en de benodigdheden daar voor.
Want ook een scrappie kun je maken met diverse stempels en stansjes.
Het formaat van deze lay-out is 15 x 21 cm.
Dit formaat past mooi in de sn@p mappen. Dit zijn albums waar plastic hoesjes
inzitten waar je dus je scrappie in kan schuiven.


Ik heb een scrap gemaakt van mijn favoriete plaatsen in Nederland.
En mijn "hubbie" moet dan ook altijd even op de picture ;)
Ik heb gebruik gemaakt van de "Sea Shore" serie van Noor!Design.
Het design papier heb ik een halve cm kleiner dan mijn basis van Kraft.
Hierop heb ik, langs de linkerkant,  een strook Kraft met design papier geplakt. 
Daarop de foto die ik gemat heb met diverse laagjes papier uit het paperpad 
van "Sea Shore" . Langs de randjes heb ik wat crackle paint gesmeerd. 



Met de Dymo label writer heb ik wat tekstjes gemaakt.
Deze heb ik tussen het vissersnet geplakt.


De vuurtoren heb ik uit wit cardstock gestanst en geembost.
Het stuurwiel heb ik uit kraft gestanst en voorzien van Versamark inkt waar ik
de embossingpoeder van Tim Holtz op heb gedaan. Dit geeft een beetje
roestige uitstraling. Samen met een schelpje en een bloemetje heb ik de linkerhoek versierd.


Deze tekst vond ik zelf wel heel passend. Hij komt van de Noor!Design collectie.
En is 1 van de twee stempelsets met een Zee Thema.
Deze tekst heb ik met Versamark gestempeld en voorzien van witte embossingpoeder.
Vervolgens heb ik dit met een heattool verhit.


Ook de meeuwen mogen natuulijk niet ontbreken.
Deze zijn ook van Noor!Design.


En ik vond het wel leuk om twee pagina`s naast elkaar te maken.
Dus dit is de tweede met een foto van de zee en een stukje strand met wat meeuwen.
Op de foto heb ik de vuurtoren gestempeld met Stazon inkt.
Het papier en de versieringen zijn weer van de "Sea Shore" collectie.


De zeesterren heb ik gestempeld en uitgeknipt.
Samen met het zeepaardje en de krab heb ik dit tussen en op een vissersnet geplakt.


Hier nog even de vuurtoren stempel.
Dit gaat prima met Stazon inkt.


Ook hier weer een tekstje gemaakt met de Letterprinter.
Het lint wat ik erin heb is doorzichtig ( clear)  en heb het lintje met de tekst
op een strookje designpapier geplakt.
Zo past het altijd bij de rest van het design papier.
Achter de foto heb ik nog de bubbels van Memorie Box verwerkt.
En een paar schelpjes van klei.

Zo, dat was een hele zeewaardige post hihi...
En ik hoop nog veel meer scrappies te maken.
En dan ook heel graag weer van mijn favoriete plek aan de kust ;)


Image and video hosting by TinyPic

3 opmerkingen:

Margreet zei

Wat prachtig en leuke malletjes
Groetjes Margreet

Marianne Schut zei

Wauw Janet, wat een pracht kunstwerkjes zijn dit geworden, super gaaf zoals alles bij elkaar past, je raakt niet uitgekeken van alle prachtige details! Erg leuk! Groetjes Marianne

roelie zei

prachtig janet deze scrappie,s met de sea sores lijn

gr roelie