dinsdag 25 oktober 2016

"In de week van" FEATHERS

Hallo allemaal,

We hebben weer een nieuwe week, al is het alweer dinsdag hihi..gaat snel ;)
Maar hier is mijn kaart die ik heb gemaakt voor het

"IN DE WEEK VAN" 

Dit keer zijn het de "feathers"

6002/0293 Feathers 2\

6002/0292                                 6002/0293

Ik vind ze nog steeds leuk en ik heb dan ook met plezier een voorbeeld voor jullie gemaakt.



Het is een simpele ovalen kaart die ik beplakt heb met het design papier
"dirty pastels" 6011/0504. Deze is onlangs ook op de markt verschenen en heeft een A5 formaat wat aan beide kanten bedrukt is !
De afbeelding is al een oudere van Studio Light. Hier heb ik de mooie bloemetjes rand
omheen gemaakt in het wit. 


Hier even de veren van dichtbij. Ik heb ze uit het designpapier gestanst en geembost.
Daarna heb ik er een beetje crackle paint op gesmeerd.


En bij de bloementjes mal zit ook een extra malletje voor de losse bloemetjes.
Die heb ik uit wit en van designpapier gemaakt.
Daar tussen nog wat blaadjes die ik met mijn favorite bladeren stans heb gemaakt.

6002/0580 Autumn herfst bladeren

6002/0580

Ik ben dol op deze mal.
In 1 draai heb je een heleboel blaadjes. Want de mal bestaat uit 1 deel.
Super handig toch ?!  

Nou, dit was mijn kaart bij "in de week van"
 Je zult op Facebook of op de blogs van mijn collega Noor!Design meisjes vast nog
wel meer voorbeelden tegen komen !

Ik kan verder alleen nog maar zeggen.....een hele fijne dag verder en tot gauw,

Image and video hosting by TinyPic

Geen opmerkingen: