zaterdag 12 november 2016

Bloghop Noor!Design - nieuw stansblok !!

Hallo allemaal,

Om te vieren dat ons eerste nieuwe stansblok "La Vie Belle - Christmas Carol" uit komt hebben we een bloghop georganisserd. Het stansblok bestaat uit designpapier en daarbij passende stansvellen met leuk teksten en plaatjes. Ideaal voor het maken van kaarten. Pocket Letters en ATC kaartjes!

6011/0382 stansblok Christmas Carol

Ik vind het ook een superleuk en handig bloc. Je kan er zoveel kanten mee op.
Voor een snelle kaart is het simpelweg plaatjes uitdrukken en opplakken.
Maar je kan dat natuurlijk zo moeilijk maken als je wilt.


Als het goed is kom je van de bloghop die nu gaande is op mijn blog terecht.
Zo kom je allerlei moois tegen wat je zoal met dit paper stans bloc kan.
Natuurlijk heb ik voor jullie ook een voorbeeld gemaakt:


Dit is het geworden.
Ik heb diverse maten papier schuin op elkaar geplakt en daar diverse onderdelen
onder en op geplakt die ik zo uit het blocje heb gedrukt.
Het enige wat ik heb gedaan is een toef gemaakt van de kerstster ( one of an kind serie) en wat kerstbladeren van de Vintage flourishes.
Zo kun je dus supersnel een leuke kerstkaart maken..want tja, er zijn mensen die soms
wel tegen de 80 kaarten maken en dat is dit wel superhandig hihihi

Veel "Hop" plezier bij Jolanda Bergmans die ook een mooie creatie voor je gemaakt heeft.

Je kan haar HIER vinden



Image and video hosting by TinyPic

20 opmerkingen:

Gerrie zei

De gezelligheid straalt van je kaart! Lekker warme sloffen aan genieten van de kerstsfeer!

Bea zei

Ook al zo'n prachtige voorbeeldkaart Janet, supermooi stansblok....

groetjes Bea.

Alice zei

Deze kaart is ook weer super. Ik moet maar snel verder hoppen.
Groetjes alice

Betha Horsmeier-Bouter zei

Wat ziet deze kaart er gezellig uit! Prachtig hoor, groetjes Betha

Trijntje zei

Prachtige kaart Janet. Wat is dit toch mooi papier! lekker warm. superleuke details op je kaart! Groeten Trijntje

Joke zei

Ook dit is schitterend, wat een mogelijkheden met één zo'n blok. Super mooi gedaan vind ik.
Groetjes Joke

Doris knippenenplakken zei

Super mooie kaart Janet !
Leuk plaatje heel mooi design papier deze stans bloc.
Groetjes Doris

Hermien zei

Mooi Janet leuk ook dat je de dennenappels ook nog als eyecatcher op je kaartje hebt gemaakt...

Groetjes Hermien

vdkemma.blogspot.com/ammunella zei

Super mooie creatie, wow , wat je al niet doen kan met het bloc , heel erg mooi gemaakt. Ik hop vlug verder,
Groetjes, Emma

Crealientje zei

De warmte straalt van dit kaartje, nu het buiten al koud wordt.
Heel erg leuk gedaan!
Ik vind de traditionele kerstkleuren het mooist.
Groetjes en goed weekend Crealientje.
Ga weer verder met hoppen........hop!

Unknown zei

Wat een prachtige kaart ook. Inderdaad deze blok is heel handig voor een snelle en toch mooie kerstkaart

Groetjes
Elly

GerJanne zei

Hoi Janet,
het is een heel mooi kaartje! Dat stans blok is gaaf zeg!!
GerJanne

Nancy Soetaert zei

Ook dit is een fantastisch kaartje! Wat is dit een toffe blok, blij dat ik em al besteld heb, leuk om hier bij deze bloghop zoveel inspiratie op te doen bij al jullie mooie werkjes!
fijn weekend
nancy

Lutgart zei

Wauw ook weer zo een mooie creatie, krijg het er helemaal warm van groetjes Lutgart

Sylvia zei

Prachtige kaart, maar dat kan ook niet anders met deze mooie spulletjes.

Groetjes Sylvia

Anja zei

Wat een supergezellige kaart! Ik hou van Scandinavië én van de Scandinavische kerst! Deze mooie sloffen zou ik zó aandoen!
Geweldig nieuw blok die ik al gauw op mijn verlanglijstje heb gezet.

Liefs Anja

Unknown zei

Janet, ook weer een mooie kaart, ik krijg veel ideetjes van jullie allemaal, maar mijn portemonnee werkt meestal niet mee!

Unknown zei

Wat een prachtig veelzijdig blok is dit en wat een schitterende creaties maken jullie ermee! Ik vind dit kaartje echt super gezellig...

Marja zei

Ook jou kaart is supermooi,leuk plaatje heb je gebruikt.
Groetjes Marja.

Creanita60.blogspot.nl zei

Wat een leuke kaart en het plaatje met de warme sloffen vind ik geweldig leuk!
Groetjes Anita