zondag 20 november 2016

Sweet Roses

Hallo allemaal,

Wat een heerlijk weertje om lekker te freubelen.
En dat heb ik vanmiddag dan ook gedaan.



Dit keer heb ik de shape art van doobadoo gebruikt en beplakt met het 
mooie soft winter papier..
Misschien heb je het meegekregen, maar gisteren hadden we bij Hobbyvision een try-out 
kleurdag. Een gezellige groep dames hebben daar maar liefst 5 verschillende kleurmediums gebruikt
van potloden tot alcohol markers.
Tijdens deze workshop mochten de dames bij mij aan de kleur met
de Zig markers, de Molotow aqua markers en sennelier/gansai tambi.
Zoals je al leest ben ik dus echt van de kleurtjes met een mix van water.
Maar ik moet zeggen een kleurmiddel is echt iets heel persoonlijks net als het papier waar
je op gaat werken. Maar daar was dus deze try-out dag voor ;)




Zo had ik als voorbeeld deze bloemen van Katzelkraft gekleurd met Sennelier.
Heeeel eerlijk gezegd is dit toch wel de grootste favoriet bij mij.
Een heerlijke aquarel verf waar zelfs een beetje honing in is verwerkt waardoor het kleuren 
naar mijn idee echt geweldig gaat. Maar zoals ik al zei, dat is allemaal heel persoonlijk.
Verder heb ik nog een hele mooie vierkante mal van Noor!Design gebruikt.
En aan de zijkanten zit ook een mooie swirl van Noor!Design.
En heb je links het leuke envelopje met labeltje gezien?? Deze is van Joy!Crafts. Erg leuk om
op een kaart te verwerken.

Ik ga nog even lekker verder met kleuren en kaarten maken, en wie weet zie je me snel weer
terug met een nieuw bericht !


Image and video hosting by TinyPic
Dit zijn de materialen die ik gebruikt heb voor deze kaart:
Rubberstamp - Katzelkraft - Les roses Sennelier - l`Aquarelle set 48 halve napjes + penseel  Noor! Design - Paperpad A4 - Soft WinterNoor! Design - Blauwe mal - Vierkant met cirkel  Joy! Crafts - Mery`s Slidable - Short Dutch Doobadoo - Card Art - Triptech 2

2 opmerkingen:

Rosina zei

Prachtige drieluik heb je gemaakt Janet...geweldig designpapier en weer super netjes afgewerkt...

groetjes Rosina

roelie zei

vind hem prachtig janet

kleuren is altijd leuk om te doen

gr roelie