dinsdag 20 december 2016

Nieuwe Challenge bij Hobbyvision


Hallo allemaal,

Het is weer tijd voor een nieuwe challenge bij 

HOBBYVISION.

Dit keer is de opdracht een 

SCHUDKAART



En dit is mijn voorbeeldkaart voor deze challenge.
Ik heb weer het schudgedeelte gemaakt met behulp van de Fuse.
Hier heb ik een paar posten naar beneden een uitleg over geschreven hoe je deze
tool kan gebruiken. 
De basis van de kaart is een Shape Art van Dutch Doobadoo.
Ik gebruik deze mallen altijd graag om een leuk modelletjes te maken.

Het designpapier is van een oudere Maja design collectie.
Daar zat ook het plaatje bij wat ik achter het schudgedeelte heb geplakt.

De leuke vogeltjes die tussen de bloemen zitten zijn van Joy!Crafts.
De honingraad heb ik gestanst met een mal van My Favorite Things,
Het schudmateriaal heb ik gevonden bij de action.
Dat zit in hele kleine flesjes met een kurkje die ik , als ze leeg zijn, bewaar om weer
met een mixed media project of een zee project te gebruiken.

De regels van de challenge zal ik ook even uitleggen:


Er moeten minimaal 15 deelnemers zijn voor de prijs.
De inzending moet nieuw zijn mag dus niet ouder dan een week zijn en niet al ergens gepubliceerd zijn.

U mag maximaal 2x mee doen!

De challenge loopt tot en met 18 januari en we maken dan de volgende dag de winnaar en bekend. 
De prijs is een waardebon van € 10.00 te besteden bij HobbyVision.


Veel plezier!
Image and video hosting by TinyPic

1 opmerking:

Erica ♥ zei


Oh wat een mooie schudkaart,
en de kleuren zijn echt geweldig ☺
Gezellige en fijne (knutsel) dagen
Liefs van Erica
{Heidebloempjuh}
{DT De Egel-Hert-rendier-ree}