donderdag 18 mei 2017

BLOGHOP NOOR!DESIGN

Hallo allemaal,

We zijn weer lekker aan het "hoppen" om de mooie voorbeelden van de nieuwe
Noor!Design collectie te bekijken.
Het zijn weer leuke artikelen om lekker alvast met de kerstkaarten aan de slag te gaan.
Je kan er maar beter op tijd mee beginnen ;)


Als je bij het begin bent begonnen met de bloghop dan heb je 
al een stukje van mijn kaart gezien.
Zoals de foto hier onder.
Maar ik ga je nu ook de gehele kaart laten zien.


Dat is dit keer iets anders dan je van mij gewent bent. 
Ik wilde een rustige kerstkaart maken en dat is volgens mij wel gelukt.


De basis is een kaart van 10.5 x 18 cm
Daarna heb ik designpapier gesneden van 10 x 17.5 en 9.5 x 17cm
Dit heb ik in het midden ingesneden en opgerold naar buiten toe.
Onder de opening die is ontstaan heb ik glitterkarton geplakt.
Na het oprollen en het glitterkarton heb ik er een rode strik op geplakt en
heb twee poinsetta`s gemaakt met de crafty coctail. Dit is een stempel en een stansje.
Het stempelen heb ik met versamark gedaan en daar overheen glitter embossingpoeder gestrooid
Dit even met de heattool verhit en de bloemdelen bol gemaakt.
Daarna heb ik de delen in elkaar geplakt en in het midden wat Prills gestrooid in een dotje lijm


Het designpapier heeft ook een randje waarop staat "Happy Holiday`s"
Dit randje heb ik eraf geknipt en tussen de poinsetta s geplakt.
Nog een paar blaadjes en wat sterretjes en dat vond ik genoeg.

Ik hoop dat je er weer een ideetje aan over hebt gehouden.

Dan kun je nu snel verder hoppen naar de volgende 
en dat is 


VEEL HOPPLEZIER !!



Image and video hosting by TinyPic

25 opmerkingen:

Lutgart zei

Heel leuk kaartje, net of je een cadeautje aan het uitpakken bent
groetjes Lutgart

Ilona Keller van Deursen zei

Wat een sjiek kaartje mooi gedaan!
Gr. Ilona

Kaartenbox zei

Wat een sjieke kaart heb je gemaakt. Prachtig. Groetjes Anja

Betha Horsmeier-Bouter zei

Prachtige kaart met de opgerolde randjes, heel erg leuk. Groetjes Betha

Vigdis zei

Wow zeker anders. Het is prachtig. Het is alsof je een cadeautje ontvangt. Groetjes Vigdis

Valerija zei

Your card is very beautiful! Love the design and all wonderful details.
Valrija xx

Miranda K zei

Een plaatje! poinsetta`s zijn erg mooi. groeten miranda k

Yvonne zei

Het super mooi leuk met het papier zo.

Wilma van Bergen zei


Wat een super mooie kaart Janet, zo'n leuk ideetje om dat designpapier open te snijden.

Bea zei

Een prachtige creatie Janet, leuk met die krullen...

groetjes Bea.

Maaike van de Bunt zei

Wat een supermooie kaart !!
Groeten,
Maaike

Lammies cards zei

Super. Mooi om te ontvangen. 👍

Rosina zei

Woooow wat een geweldig mooi kerstkaartje heb je gemaakt Janet...super leuk gedaan met die opgerolde hoekjes en die mooie bloemen maken het helemaal af...
groetjes Rosina

Diana zei

Dat is prachtig met het omgekrulde papier! WAUW!
Eigenlijk heel simpel en ongelooflijk mooi! Je moet het maar bedenken.

X
Diana
Diana's Creations

Thera Rolleman zei

Schitterend. Ik probeer ook vaak iets rustigere kaartjes te maken maar vaak lukt het me niet. Dit is wel een heel mooi voorbeeld van hoe het wel kan zonder in te boeten op de pracht. Dank je wel.

Maryann Laursen zei

Such a beautiful card here too, and such lovely colors used for it.

Jenny zei

Super mooi. Heel veel details.
Groetjes Jenny

jo zei

Wat een leuk effect met dat opgerolde papier.Mooie kaart.
Groetjes Jolanda

Paula zei

Hoi Janet,
Wat een mooie kaart. Erg leuk die opgerolde randjes. Geeft een leuk effect.
Groetjes Paula

Miranda's Creative World zei

Heel mooi die krullen!

Ingrid@64 zei

Wat leuk en apart met dat opgerolde papier

Groetjes Ingrid

marjo van soest-van holst zei

Wauw...wat prachtig !!!

Groetjes, Marjo

Myriam zei

Dit is de eerste keer dat ik blog hop, het is even wennen. Mooi hoor Janet! Een leuk detail die opgerolde randjes.

Unknown zei

Mooie kerstkaart,ik vind de Crafty cocktail poinsettia's erg leuk!!!

Anoniem zei

Heel mooi is je kaart Janet!
Super gaaf !
Groetjes Jannie