vrijdag 14 juli 2017

live bij hobbyvision

Hallo allemaal,

Misschien hebben jullie het al gezien, maar afgelopen donderdag was ik
live te zien in de facebookgroep van Hobbyvision.
Ik heb daar onder andere het mounten van een stempel laten zien, hoe distress inkt oxide werkt en er uit ziet en nog veel meer leuke dingen. 

foto van HobbyVision.

Je kan ook de transparante structuurpasta van Dutch Doobadoo zien wat je
daar zoal mee kan doen. Al met al was het erg leuk, al vond ik het best even spannend zo
voor de eerste keer. Je zit dan, in je eentje, te praten tegen een heleboel kijkers, maar je ziet niemand
whahaha..dat was even wennen. Maar het is volgens mij allemaal wel goed gekomen ;)


foto van HobbyVision.

De producten op de foto heb ik o.a. laten zien.

Wil je nu dit filmpje nog even terug kijken, dat kan.
Je kan het dan hier vinden:




Image and video hosting by TinyPic

Geen opmerkingen: