maandag 3 juli 2017

nieuwe challenge bij Dutch Doobadoo


Hallo allemaal,

Het is weer juli, dus er is weer een nieuwe challenge bij Dutch Doobadoo.
Dit keer is het de leuke shape art van het bootje, de 470.713.509


Wij maken met het team allemaal voorbeelden zodat jullie wat inspiratie krijgen.
Dit is mijn voorbeeld voor de challenge:


Ik heb het bootje uit wit cardstock gesneden en beplakt met designpapier van Rosa Dotje.

De onderkant heb ik beplakt met golfkarton.

Daarna ben ik het gaan versieren met diverse stansjes,
Onderaan heb ik twee keer de golvenrand van Noor!Design verwerkt.
Dit heb ik schuin achter elkaar geplakt.
Aan de linkerkant heb ik de vuurtoren verwerkt samen met het stuurwiel, het zeewier en diverse schelpjes. Ook zit er nog een stukje vissersnet achter.

Aan de rechterkant heb ik de reddingsboei geplakt. Dit heb ik aan de touwtje gehangen.
Verder nog weer wat zeewier en schelpjes met wat parels.

Bovenaan heb ik nog twee zeemeeuwen geplakt.

Alle stansjes zijn van Noor!Design.

Ik vond het ontzettend leuk om te maken, want tja, het is weer een zee thema hihi

En nu willen we graag jullie creaties zien. 
En weet je wat ook leuk is, je kan er mee in de prijzen vallen.

Je kan er alles over lezen op onze facebookgroep.
Die kan je HIER vinden.

Succes !!


Image and video hosting by TinyPic

Geen opmerkingen: