zondag 16 juli 2017

Trouwkoets

Hallo allemaal,

Wat ik zelf altijd leuk vind is om een passend kadootje mee te nemen.
Zo hadden we een bruiloft waarvan het bruidspaar erg druk is met paarden.
Dus toen kwam de Dutch Doobadoo Box Art  470.713.037 erg goed van pas.


Ik ben begonnen met de basis uit wit cardstock te snijden. 
De gordijntjes achter de raampjes geplakt en er de dragers voor de paarden aan te maken,
Deze heb ik zelf getekend en uitgeknipt. Er is dus geen patroon van.
Ook heb ik de koets een dak gegeven, dit kun je doen door de maat van de bodem 
in de breedte aan te houden en alleen de lengte aan te passen. 
Vervolgens heb ik de koets in elkaar geplakt en de dragers ertussen.
Toen konden de wielen erop die ik voorzien heb van parellint en een 
mooie parel in het midden. 


Tja, een leuk ingekleurd afdrukje van een bruidspaar vond ik er wel bij passen.
En op het dak heb ik nog een bloementoef verwerkt.
Zo hadden we een leuk kadootje met inhoud in plaats van een envelop ;)





Image and video hosting by TinyPic

1 opmerking:

Ela zei

Wat een mooie koets heb je gemaakt Janet! Lief zo met dit bruidspaar. Zullen de paardenliefhebbers best gewaardeerd hebben. Groetjes Ela