zaterdag 26 augustus 2017

I`ts the season,,,,


Hallo allemaal,

Vandaag kom ik zomaar even langs om dit kaartje te laten zien.
Een tijdje terug had ik het papier van Studio Light gekocht en daarmee is deze kaart het resultaat.


Woodland winter heet de serie en bestaat uit knipvellen, designpapier en uitdruk vellen.
Hier heb ik een combi gemaakt van het designpapier en de uitdruk vellen.

De basis is een nieuwe Shape Art van Dutch Doobadoo.
Die heb ik uit kraft karton getekend en geknipt en in een maatje kleiner het designpapier erop geplakt. Op het designpapier staat de kop van het hert al op en op de lege ruimte heb ik uit het uitdruk vel de andere gehaald. Deze is in alle stappen in 3D uit te drukken en op elkaar te pakken. Super makkelijk. Met een kleine tekst stempel van Noor!Design en een bloementoef vond ik het genoeg.


En kijk eens hoe leuk die belletjes tussen de bloementoef?
En het dennenappeltjes heb ik bij een tuincentrum gekocht. Die gebruik ik graag tussen 
de kerst bloemen toef`s 

Ik heb hem weer met plezier aan jullie laten zien en ga snel nog even verder met
mijn volgende project, dus tot snel !


Image and video hosting by TinyPic

1 opmerking:

Judith Thoonen zei

Wat een prachtige kaart Janet.
Grt van Judith